Betalningar med Klarna
På nordbelysning.se erbjuder vi betalning genom Klarna. Det gör att du själv kan välja det alternativ som passar dig bäst och genomföra ditt köp på ett enkelt och tryggt sätt.
Dina valmöjligheter:
Betala direkt
Betala med kort eller banköverföring direkt vid beställningen.
Betala senare
Köp nu. Betala inom 30 dagar från beställning.
Dela upp betalningen
Fördela kostnaden över flera månader enligt de villkor som presenteras hos Klarna när du slutför ditt köp.
Så här går det till:
1. Välj Klarna som betalmetod i kassan.
2. Välj om du vill betala direkt, senare eller dela upp beloppet.
3. Identifiera dig med BankID för att bekräfta köpet på ett säkert sätt.
4. När köpet är slutfört får du en tydlig översikt via Klarnas app och i din e-post.
Vanliga frågor:
Vad händer om jag gör en retur?
Klarna pausar eller justerar fakturan automatiskt så snart returen registrerats.
Tillkommer några avgifter?
Eventuella avgifter, räntor eller delbetalningskostnader visas alltid i kassan innan du slutför köpet med Klarna.
Vart vänder jag mig vid frågor när ska betala med Klarna?
Vid frågor om betalningen kontaktar du Klarna.
Vid frågor om själva beställningen kontaktar du oss på support@nordbelysning.se.
Viktig information:
Klarna kan göra en kreditbedömning när du väljer vissa betalningsalternativ.
Betalningar via Klarna hanteras av Klarna Bank AB (publ).
Behöver du hjälp?
Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du undrar över något.
Behöver du hjälp?
Du är alltid välkommen att kontakta oss när du behöver support.
E-post: support@nordbelysning.se
Adress: Ågatan 5, Rättvik, Dalarnas län, 795 31, Sverige
Supporttider: 09:00 – 17:00
Vi svarar alltid inom 24 timmar på vardagar måndag till fredag mellan 09:00 – 17:00 (CET)